Privacy policy and terms conditions

In deze privacyverklaring & Cookiebeleid kunt u lezen hoe wij als makelaarskantoor omgaan met uw gegevens.

Privacy

Welke gegevens worden door ons vastgelegd?

U verkoopt of verhuurt uw object

Wanneer u ons als makelaar inschakelt bij de verkoop of verhuur van uw object, dan legt ons makelaarskantoor de volgende gegevens vast:

uw naam, adres en contactgegevens zoals uw telefoonnummer en e-mailadres

de reden van verkoop of verhuur, bijvoorbeeld groter wonen of verandering van werk

de datum van aanmelding van het object en de periode dat het object te koop of te huur staat of heeft gestaan

de omschrijving en kenmerken van het object zoals de vraagprijs of huurprijs, het bouwjaar, de oppervlaktes en indeling, kadastrale gegevens en de WOZ-waarde

beeldmateriaal zoals foto’s en video’s van het object.

de reden van een eventuele intrekking van de bemiddelingsopdracht

wanneer het object is verkocht of verhuurd: de transactiegegevens zoals de verkoop- of verhuurprijs en de transactiedatum

overige informatie die u aan ons verstrekt

U bent op zoek naar een ander object

Wanneer u ons als makelaarskantoor inschakelt bij de aankoop of huur van een object of een bezichtiging doet bij een object, dan kan ons makelaarskantoor de volgende gegevens vastleggen:

uw naam, adres en contactgegevens zoals uw telefoonnummer en e-mailadres

het zoekprofiel waarin uw wensen omtrent een object zijn opgenomen

gegevens over uw huidige object zoals de koop- of huurprijs de reden van koop of huur, bijvoorbeeld groter wonen of verandering van werk

uw leeftijds- en inkomenscategorie en gezinssamenstelling

wanneer u een object heeft gekocht of gehuurd: de transactiegegevens zoals de koop- of huurprijs en de transactiedatum

overige informatie die u aan ons verstrekt

U koopt of huurt een object van iemand die gebruik maakt van ons makelaarskantoor.

Wanneer u een object heeft gekocht of gehuurd en de verkoper of verhuurder heeft zich laten bijstaan door ons makelaarskantoor, dan kan ons makelaarskantoor de volgende gegevens vastleggen:

uw naam, adres en contactgegevens zoals uw telefoonnummer en e-mailadres

gegevens over het object die u heeft gekocht of gehuurd zoals het adres, kenmerken van het object , de koop- of huurprijs en de transactiedatum

de reden van koop of huur

uw leeftijds- en inkomenscategorie en gezinssamenstelling

gegevens over uw oude object zoals de koop- of huurprijs

overige informatie die u aan ons verstrekt

Waar gebruikt ons makelaarskantoor deze gegevens voor?

U verkoopt of verhuurt uw object of u bent op zoek naar een ander object

Ons makelaarskantoor gebruikt uw gegevens om de bemiddelingsopdracht die u ons heeft verleend uit te voeren. Uw gegevens kunnen ook worden gebruikt:

om uw object bij het publiek onder de aandacht te brengen, bijvoorbeeld op Funda, op de website van ons makelaarskantoor of in verkoopbrochures

om taxaties en andere waardebepalingen uit voeren (uw object wordt alleen als referentiepand gebruikt)

voor het uitvoeren van analyses en rapportages zodat ons makelaarskantoor de dienstverlening kan verbeteren

voor het toezenden van informatie over producten en diensten van ons makelaarskantoor; als u zich hiervoor wilt afmelden dan kunt u hiervoor contact opnemen met ons.

U bent op zoek naar een ander object

Wanneer u ons makelaarskantoor inschakelt bij de aankoop of huur van een object of een bezichtiging doet bij een object. Uw gegevens kunnen ook worden gebruikt:

om informatie toe te sturen omtrent andere objecten

om het uitvoeren van analyses en rapportages zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren

voor het opstellen van formele documenten; Koopakte, koopovereenkomst, (OTD) Opdracht tot dienstverlening of Taxatierapport

WU koopt of huurt een object van iemand die gebruik maakt van de dienstverlening van ons makelaarskantoor.

Ons makelaarskantoor gebruikt uw gegevens om contact met u te onderhouden, bijvoorbeeld om u de koopovereenkomst toe te sturen. Uw gegevens kunnen ook worden gebruikt:

voor adviesdoeleinden, wanneer u daarom heeft verzocht

voor het uitvoeren van analyses en rapportages zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren

voor het opstellen van formele documenten; Koopakte, koopovereenkomst, (OTD) Opdracht tot dienstverlening of Taxatierapport

Beveiliging en bewaartermijn

Ons makelaarskantoor zal ervoor zorgen dat uw gegevens adequaat worden beveiligd zodat uw gegevens worden beschermd tegen ongeautoriseerd gebruik, ongeautoriseerde toegang, wijziging en onrechtmatige vernietiging. Uw gegevens worden bewaard zo lang als noodzakelijk voor de hierboven aangegeven doeleinden of voor zover dit noodzakelijk is voor de naleving van wettelijke verplichtingen en voor het oplossen van eventuele geschillen.

Inzage, correctie en verwijdering

Verzoeken tot inzage, correctie of verwijdering van gegevens te richten aan ons makelaarskantoor onder vermelding van uw naam en adres. Ons makelaarskantoor zal in beginsel binnen vier weken op een verzoek tot inzage of correctie verzoek reageren. In geval van een verzoek tot verwijdering zal ons makelaarskantoor de betreffende persoonsgegevens zo spoedig mogelijk verwijderen, tenzij en voor zover de wet verplicht om de betreffende persoonsgegevens te bewaren of er (andere) dringende redenen zijn die zich tegen verwijdering verzetten.

Cookie

Welke gegevens worden door ons vastgelegd?

Een cookie is een klein bestand dat toestemming vraagt op de harde schijf van je computer om te worden geplaatst. Als je hiermee instemt, wordt het bestand toegevoegd en de cookie zorgt voor het analyseren van webverkeer of laat je weten wanneer je een bepaalde site bezoekt. Cookies stellen webapplicaties in staat om te reageren op jou als individu. De webapplicatie kan haar activiteiten op maat van je behoeften, voorkeuren en antipathieën afstemmen door het verzamelen en onthouden van informatie over je voorkeuren. Wij gebruiken traffic log cookies om te bepalen welke pagina’s worden gebruikt. Dit helpt ons de gegevens over web pagina verkeer te analyseren en om onze website af te stemmen op de behoeften van klanten. We gebruiken deze informatie alleen voor statistische analyse doeleinden en vervolgens worden de gegevens uit het systeem verwijderd. Over het geheel genomen helpen cookies ons om jou te voorzien van een betere website, door ons in staat te stellen om toezicht te houden welke pagina’s je nuttig vindt en welke niet. Een cookie geeft ons op geen enkele wijze toegang tot jouw computer of enige informatie over jou, met uitzondering van de gegevens die je kiest om met ons te delen. De meeste webbrowsers accepteren cookies automatisch, maar je kunt meestal de instellingen van je browser wijzigen om cookies te weigeren als dat je verkeur heeft. Dit kan voorkomen dat je ten volle kan profiteren van de website.

Welke cookies gebruiken wij?

Functionele cookies of noodzakelijke cookies

Dit soort cookies zorgen ervoor dat onze webshop naar behoren functioneert. Hierbij kun je denken aan functionaliteiten zoals het winkelwagentje of het check-out proces.

Advertentiecookies

Advertentiecookies zorgen ervoor dat we jou relevante aanbiedingen kunnen laten zien van producten die je interessant vindt of al eens hebt bekeken. Daarnaast houden we met deze cookies bij welke advertenties je al eens hebt gezien.

Analytische cookies

Met deze cookies meten we statistieken in onze webshop. De data die uit deze analyses naar voren komt is volledig anoniem. We kunnen bijvoorbeeld zien hoeveel bezoekers onze website op 1 dag heeft gehad, maar niet welke personen onze website hebben bezocht.

Wil je niet dat wij jouw cookies gebruiken?

In je browserinstellingen kun je aangeven wat jouw internetbrowser met de cookies moet doen. Je krijgt dan een waarschuwing voordat er cookies worden geplaatst. Het kan zijn dat onze website mogelijk niet volledig functioneert wanneer je ervoor kiest om geen cookies te accepteren.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door Woonhub en heeft u het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van u beschikken in een computerbestand naar u of een ander, door u genoemde organisatie, te sturen. U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens sturen naar contact@woonhub.nl. Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie uw pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van uw privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek.

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen

Woonhub neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice of via contact@woonhub.nl